wtorek, 26 lipca 2011

Metka - daisyshey


Przed ; Na twoim miejscu zmieniłabym nos dollki, bo po prostu moim zdaniem ją szpeci. Jak ja to nazywam "nos czarownicy" xD. Makijaż podoba mi się. Uwielbiam te oczy !


Po ; pomalowałam powieki na fioletowo mam nadzieję, że lubisz taki kolor. ; ] Zmieniłam włosy i dodałam kwiatek.


Ubiór przed ; moim zdaniem za dużo jest koloru czarnego. Ten jacket co wystaje, strasznie mi się nie podoba. Zauważyłam, że lubisz robić ubrania z wielu spódnic, bluzek ( przynajmniej teraz tak byłaś ubrana).


Ubiór po ; uważam, że wyglądasz o wieele lepiej.


Po ; nie mogłam się zdecydować, którą wersję wybrać, więc zamieszczam dwie. A jak podobasz się sobie w moich wersjach ?

Liczę, na odp. w komentarzu. ; ]

2 komentarze:

  1. Makijaż PO w ogóle mi się nie podoba. Lubię fiolet, ale ten fryz mnie odtrąca. W obu ubiorach jest tak "goło". PO 1 jeszcze mi się podoba, ale ta bluzka jakoś nie pasuje. W PO 2 nic mi się nie podoba. Wolę gdy wszystko jest na siebie napchane i czarne. Lub styl azjatycki;] Sorry, ale nie podoba mi się.

    OdpowiedzUsuń
  2. Jasne, rozumiem po prostu każdy ma inny styl.

    OdpowiedzUsuń