środa, 3 sierpnia 2011

Metka - Tram12345


Przed ; niby oryginalnie, ale kompletnie mi się nie podoba. Jak można założyć sweter, chustkę i spódnicę bez rajstop ?! I do spódnicy takie buty ?!


Po ; oryginalnie, ale przynajmniej wiadomo cóż to za pora roku ( jesień), a w twojej stylizacji nie wiadomo, czy to zima czy lato!!


Przed ; dlaczego włosy i brwi są innego koloru ?! Zmieniłabym oczy, usta, brwi i ich kolor.


Po ; no niestety nie mogłam zmienić elementów, które wymieniłam powyżej, ale tak jest moim zdaniem lepiej.

Może nie powinnam tak prosto z mostu pisać na temat twojego stroju, ale po prostu jestem szczera, mam nadzieję, że się nie obraziłaś.
Liczę, że dodasz komentarz.

3 komentarze:

  1. bardzo fajna metamorfoza ;)
    Czy mogłabym też o nią prosić ?
    barbiepatka26 .

    OdpowiedzUsuń
  2. Ładna jest ta zielona fryzura, ale makijaż mi do niej nie pasuje.

    OdpowiedzUsuń